Monday, 2 July 2007

開心的一天 Happy Days

再過兩天就是冠頭來到新加坡滿月的日子了 今天很高興去移民局 拿到我的居留證 真的很開心拿到一年的期 (聽星仔說這真的很少)我再也不用排隊等這麼久了 真的很難想像這要是在台灣可能早就......... 幸好我現在是皮格夫人 等候的時間還可以拿出我的包包出來縫 本來晚上應該要去吃IKEA的雞翅慶祝 但是想到我逐漸上升的體重 還是作罷 姐姐今天休息 她還特別去以前上班的公司幫我們推銷產品 真的很感激 她真的是一個超級推銷員 星仔應該要多跟他學習 不能永遠人客來只會說handmade ............ 客人又走了 嗚~ ~ ~

Happy days! Today sis Sally went back to visit her ex-colleagues and also promote our products. With her great help , she closed her sales successfully and here we thank her colleagues for giving us their supports..... Cheerios! ~ Thank a million ~ We will work hard too!!

No comments: